כתובת פרטית או עסקית? על תיבות דואר עסקיות

בשנים האחרונות ניתן לראות שימוש גובר במעבר מכתובת מייל פרטית לתיבות מייל עסקית, הרעיון הוא נכון ובריא מבחינה עסקית, אז למה כולכם עושים את זה?
במאמר זה נבין בצורה ברורה מה ההבדלים בין התיבות וחשיבות במיתוג התיבה עם שם העסק בכתובת הדומיין.

תיבת מייל עסקית ?

תיבת מייל עסקית הינה תיבה שנראית בתצורה של חיבור צמד המילים –

"שם משתמש" >  ה @  ואז > "שם הדומיין" של האתר/הארגון/עסק שלכם – ממש כך [email protected] .
אנו רואים ברוב המוחלט של התיבות של הארגונים והחברות שאנו מתכתבים איתם בכל יום את המבנה הזה של תיבות המייל.

תיבת מייל עסקי
תיבת מייל עסקי

אז מה זה תיבה מייל פרטית ?

אלו הם התיבות הסטנדרטיות שאנו מתכתבים איתם יותר ויותר ביום יום, בעיקר עם אנשים פרטיים או לפעמים עם עסקים קטנים שעדיין לא עשו תהליך מיתוגי רחב לעסק שלהם.

התיבות המובילות Gmail ואולי גם Walla תיבות מייל פרטיות נראות לרוב  המוחלט (לפחות בישראל) עם סיומת gmail.com שמחזיקה בתואר התיבה הטובה ביותר עם יכולות מדהימות של 15GB נפח

שימוש ומגוון כלים שכבר אי אפשר  בלעדייהם ניתן גם לראות לא מעט תיבות של walla.co.il שגם אותן ניתן לראות בשימוש אצל אוכלוסייה מבוגרת יחסית שהתרגלה לשימוש הנפוץ שלהם שהיה בארץ בשנים בתחילת השימוש הנרחב במיילים.

איך נכון להשתמש בתיבת מייל

 

תיבות של ספקי אינטרנט –  bezeqint.net.il ,012smile.co.il  ו 013netvision.net.il

דוגמא נוספת לתיבות מייל שניתן לראות עדיין בשימוש פרטי הן תיבות שתחת ספקי האינטרנט שחילקו (עד היום ) תיבות מייל לכל מי שהופך להיות לקוח שלהם בשירותי ספק האינטרנט. מאז כאשר אדם החליט לעשות שימוש בתיבה של הספק לשימוש עסקי, התפתח תלות בתיבה שעד היום יש חברות ואנשים פרטיים שמשתמשים בהם (אגב, ניתן לנייד תיבות אלו החל מ 13.2.2011 לאחר שיצא תיקון ברישיונות ספקי האינטרנט)

יתרונות של תיבות מייל עסקיות

יתרונות של תיבה פרטית

לסיכום :

אם יש לכם עסק רציני, יש כיוון להתרחב והתדמית שלכם חשובה לכם, בטוח שאפשר להתחיל עם תיבת GMAIL  שלפחות בשלב הראשוני תעשה את העבודה כמו שצריך, לאחר מכן שגדלים וחושבים להכניס עובדים, שווה לפתוח תיבות מייל עסקיות תחת הדומיין ניתן להשתמש בשירותים כמו GSUITE   של GOOGLE או תיבות מייל עסקיות של מיקרוסופט 365.

business email address

רוצים לקבל פרטים נוספים על תיבת מייל עסקית?

דילוג לתוכן