על שיווק במייל ועל כתובת מייל עסקית

בשנים האחרונות הטכנולוגיה התקדמה במהירות, ואנשים רבים זנחו את האמצעים הפרסומיים הישנים כמו פליירים ופרסומות בעיתון, והחלו להשתמש באינטרנט ככלי שיווקי מהמדרגה הראשונה. הכלי השיווקי הידוע ביותר כיום הוא אתר אינטרנט, לכן ידוע שלכל בעל עסק חייב להיות אתר ברשת האינטרנט. אתר זה הוא כרטיס הביקור של העסק, בזכות אתר זה יגיע אל העסק קהל גדול שלא מגיע אליו בדרכים המקובלות.

אך כמו שאין עסק היום שאין לו אתר עסקי, אין גם עסק, שאינו משתמש בתיבות מייל עסקיות. כיום שיווק העסק הטוב ביותר הוא באמצעות תיבות מייל עסקית. שיווק באמצעות המייל הוא בעצם שיווק, הנעשה באמצעות שליחת מסרים ללקוחות באמצעות הדואר האלקטרוני. זוהי דרך שיווק מקובלת כיום, ולכן אין בעל עסק, שלא משתמש בדרך הזו.

מה המטרה של שיווק באמצעות מייל?

לתיבות מייל עסקיות ישנן מטרות רבות מאד, משום כך השיווק באמצעות הדואר האלקטרוני, ובכלל זה השימוש בתיבות מייל עסקיות, תפס תאוצה בשנים האחרונות. שיווק במייל מאפשר לעסק שלך להשיג את המטרות הבאות:

משיכת לקוחות חדשים-  ניתן לשלוח הודעות לקהל יעד מסוים, המתאים לעסק שלך, על ידי שליחת מסרים בדואר האלקטרוני. שיטה זו תגרום ללקוחות לקנות או לרכוש מוצר או שירות דווקא מהעסק שלך, לעומת עסקים אחרים שאינם משתמשים בשיטה זו, והודעה זאת בדרך כלל נשארת במייל, ובזמן המתאים ללקוח הוא יחפש את ההודעה.

השארת לקוחות ישנים- אחת המטרות של כל עסק הוא השארת הלקוחות, שכבר רכשו מוצר או השתמשו בשירות. ניתן לבצע זאת בקלות בעזרת תיבות המייל העסקיות, שהלקוח בעת הקנייה רושם את המייל שלו, וכך ניתן ליצור קשר עם הלקוחות עם מסרים של מבצעים מיוחדים רצוי במוצרים, שהם התעיינו בהם בעבר.

מה ניתן לשווק?

באמצעות תיבת המייל העסקית ניתן לשלוח מסרים ללקוחות קיימים או לקוחות חדשים על מוצרים חדשים ומעיינים שקיימים אצלך בעסק, וללקוחות קיימים על מוצרים דומים למוצר שהזמינו, כמו כן ניתן גם לשווק בקלות רבה בצורה דומה שירות. מחקרים מוכיחים כי דרך זו זולה בהרבה, ובעלת תוצאות הצלחה מרשימות. בטח לעומת האפשרויות האחרות שהיו נהוגות בעבר.

איך משווקים?

הדרך הטובה ביותר לשלוח מסרים ללקוחות שלך הוא על ידי תיבות מייל עסקית. תיבה זו היא תיבה שנשארת בתצורה של חיבור המילים " שם משתמש"  ה @ ואז "שם הדומיין" של העסק או של האתר.  אתה בטח מזהה את כתובת המייל הזו כי זוהי כתובת המייל שאתה מקבל בדרך כלל מעסקים אחרים.  כמובן שישנה את הכתובת הפרטית הידועה, לדוגמא, GMAIL  זוהי תיבת מייל פרטית מין הנפוצות ביותר.

במה כדאי להשתמש בהתחלה?

אתה יכול להשתמש בכתובת מייל עסקית רק בתנאי שיש לך כבר אתר מתפקד, ועסק מבוסס, אבל אם אתה עסק מתחיל, ועדיין אין לך אתר מסודר ומקודם כמו שצריך, כדאי לך בהתחלה להשתמש בתיבת מייל פרטית. לאחר מכן כדאי עם התרחבות העסק ניתן להכניס תיבות מייל עסקיות תחת הדומיין, לכך ניתן להשתמש בשירותים של GOOGLE GSUITE  ועוד הנותנים שירות של פתיחת תיבות מייל עסקיות.

רוצים לקבל פרטים נוספים על תיבת מייל עסקית?

דילוג לתוכן